Godmorgon!


Såfort mamsen har kommit hem från vovve promenaden så ska hon köra mig till stallet. Bussarna är lite dumma ibland. Jag kan ta en som heter 141:an men då måste jag gå typ 2km :p eller så kan jag ta 26:an men den går inte alltid till slutstation och det är där stallet ligger så då måste jag typ gå 1km ^^

Idag blir det bara en liten skritttur ut i snön tror jag. Ska kanske ta med kameran idag också. Imorgon blir det ingen ridning för det kommer smälla raketer hela dagarna. Men den 1:a januari ska firas med Gear! Då ska vi rida en lång tur i skogen. Haha måste fixa mitt ridhuskort. Har nämligen ett ridhus ca 10/15 min skritt från stallet, och där har jag ridhuskort. Stallet heter Stall Kolaryd, jätte fint stall, fast ganska många hästar och jag tycker det är mysigare med mindre, där Gear är så är det bara fyra st hästar. Det är lite roligt för en av mina bästa komppisar har en kusin som har häst som står i Kolaryd, som hon gärna får låna ibland. Så när det blir varmt och snön är borta helt så ska vi göra en långtur :)

Men men, nu ska jag åka.  Imorgon är det nyår! :D Riktigt härligt med ett nytt år!

 Gearpappa, fuxen-Balett(stallägarns häst), Gear + Lucky(mörkblått täcke)


Kommentarer
Postat av: N

Sv: Önskar att ja visste, men allt ja vet är att han är en korsningsponny från Irland. Ja tror att han är typ blandning av frieser/cob å sen nåt ädelt me tanke på hans temperament. Å så en han ganska kraftig, men ändå smäcker å sportig :)

2009-12-30 @ 13:11:40
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Caroline

svar: Ja jag har en egen travare som är min. =)

Självklart kan jag skriva om han på min blogg =)

2009-12-30 @ 14:45:24
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström- träning/ tävlings blogg och lite allt möjligt

kolla gärna in min blogg och om du kommer på något som du tycker jag borde skriva om till nästa år så lämna en kommentar:D söker lite inspration;) Fin blogg:)

2009-12-30 @ 20:56:31
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0