Juldagen


Det var en mysig jul! Riktigt nöjd med allt. Dock saknar jag Gear, ska inte dit förens imorgon eller övermorgon..
Jag fick:
 

1. Laptop kylare- sjukt bra, för min laptop överhettas typ alltid :p
2. Doftljus- som luktar himmelskt även om dom inte är tända
3. Ansiktsrengöring + ansiktskräm från Garnier
4. Guide bok för London- :D
5. Cupcake recept bok - lovley!
6. Min älskade Allyssa Ashley Vanilj parfym!
7. Godis :D
8. Peeeengar - 3000 kr
+ 2 biobiljetter och lite annat smått å gott, bla reflexer till Gear och mig, nyckelring m.m

Så jag är riktigt nöjd, tycker om att få pengar för då kan jag köpa ngt jag verkligen vill ha :)))

Var er julafton bra?

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0