27 december

Idag red jag och Gear ut, har bytt bett på honom så nu går han betydligt bättre. Det var riktigt mysigt, jobbade i form lite då och då för att se hur han bär sig i skogen, för i ridhuset är han riktigt fin och arbetar verkligen. Han gick jätte fint även i skogen, det var kul att upptäcka. Ska dit på tisdag igen för imorgon kan jag inte. Tycker redan om honom mega mycket!

Tyvärr så har jag fortfarande inga bilder på honom för min mobilkamera är jätte dålig och min digitalkamera är på lagning. Men ska be Jessica, hans ägare, att skicka bilder på honom till mig :) Hon skulle egentligen tagit kort på mig och Gear idag men vi glömde kameran xD

Vi har även skrivit kontrakt idag också, så det inte blir ngt strul. Känns underbart! Någon gång snart ska jag testa att hoppa honom, han har blivit hoppad 1m och löshoppad 1.20m så det ska bli kul!  Längtar till snön smälter bort och det blir varmt, mycket roligare att rida då + lättare att ta fina kort! :D



/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0