23 dec

Imorgon är det julafton!

Idag fick Gear nya skor och broddar, så jag, hans ägare Jessica och hennes unghäst Trippe red ut i skogen. Gear var riktigt pigg, och shit vad han är stark! Så i skogen får man vara betydligt med "hård" i handen än på banan. Dessutom är han riktigt snabb också, men han är snäll sötnosen. Så det var riktigt mysigt.

Men vi ska byta bett på honom när jag rider i skogen, i ridhuset har han ett tredelat med ringar, men vi ska byta till något starkare bett i skogen, vet dock inte vilket.. tips?


Nej, nu ska jag julpynta lägenheten :D

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: ja det är ju lite svårare och se, trodde jag hade en annan bild men det är verkligen skillnad i verkligheten;) tack!:)

2009-12-23 @ 21:18:12
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0